środa, 23 września 2015

Pokój 9-latka

Kochani, wreszcie udało mi się zrobić parę zdjęć pokoju mojego 9-latka., nie ukrywam, że Wasze prośby mocno mnie do tego zmobilizowały... :)
Niestety, zdjęcia wyszły dość ciemne, bo pogoda niezbyt dopisała, ale mam nadzieję, że coś widać :)
Pokój jest duży, ma około 15 m, jak dla dziewięciolatka, który do niedawna dzielił dziewięciometrowy pokój z bratem, to zdecydowanie wielka przestrzeń :) Ale oczywiście nie za wielka, żeby nie móc jej zabałaganić :)

Z wiadomych względów większość mebli to te same, które chłopcy mieli w poprzednim pokoju, doszła tylko czerwona komoda, na wyraźne życzenie syna, regalik na książki i zabudowana szafa, tę zrobiliśmy wspólnie z moim mężem...

Pokój jest daleki od wnętrzarskich trendów, nie ma tu designerskich przedmiotów ani zabawek, ale Mati czuje się w nim dobrze, podobnie jak dzieci z osiedla, które uwielbiają odwiedzać chłopców w ich pokojach :)
Łóżko to górna część piętrówki, komoda, biurko i regały z ikei, stoliczek do czytania i abażur lampki - mój handmade.
Nie ma jeszcze obrazków i zdjęć, oraz tradycyjnie listew przypodłogowych....:)
Farba na ścianach to lodowy błękit dekorala.

Pokój podzieliliśmy na 2 strefy, tę okołobiurkową pod oknem - na szkolną, od strony drzwi natomiast  znajdują się zabawki i książki, a w szafie gry, pudła z klockami itd... Do umiejscowienia szafy wykorzystaliśmy naturalną wnękę, stworzoną między kominem a ścianą i to był strzał w dziesiątkę...Mebel okazał się bardzo pojemny, głęboki jest na prawie 80 cm, więc z powodzeniem pomieścił wszystkie rzeczy syna i jeszcze sporo zimowych ubrań, walizek itp...

I to chyba tyle ogłoszeń, zapraszam zatem do oglądania:

 Widok od strony okna na kącik zabawowy i zrobioną przez nas szafę...

 A tu druga strona, czyli łóżko i biurko pod oknem oraz regał na szkolne przybory i podręczniki...

 Widok od strony łóżka na wybraną przez Mateusza komodę ...


Moi chłopcy zaczytują się od 2 lat w serii "Magiczne drzewo" Andrzeja Maleszki, znacie? Jeśli nie, to serdecznie polecam, chłopcy ją uwielbiają i czytają już po raz kolejny wszystkie tomy ... Ja też przeczytałam i równie niecierpliwie jak moje dzieci czekam na przyszły miesiąc, kiedy ma się ukazać kolejny tom: : Świat ogromnych":),


 
 
 
 I to by było na razie na tyle, mam jeszcze w głowie kilka projektów do tego pokoju, ale z czasem na razie krucho :)
Mam nadzieję, że niedługo uda mi się obfocić pokój starszego, przynajmniej będę się starać :)
Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających :)
Ewa




9 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba pokój syna :) My jesteśmy na etapie remontu w pokoju naszego syna....i urządzanie mnie czeka z czego się cieszę ale czy będę umiała(chociaż po części) tak go urządzić jak Ty....Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam, z Twoimi umiejętnościami na pewno będzie piękny :) Pozdrawiam i udanego remontu życzę :)

      Usuń
  2. Uroczy pokoik:) Naprawdę bardzo mi się podoba i myślę, że to prawdziwe królestwo Twojego 9-latka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś nieco więcej napisać, jak zrobiliście tę szafę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zrobić zdjęcia w środku i opisać, jak ją robiliśmy :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dziękuję. Takie ażurowe szafy bardzo mi się podobają. Chętnie widziałabym taką u siebie (też mam sporą wnękę), ale nie mam pojęcia, czy dałabym radę zrobić takie cudo. Pozdrawiam :) Kasia

      Usuń
    3. Dołączam do prośby o post techniczny ws. szafy:) dosłownie dziś zaczęłam męczyć męża, byśmy spróbowali sami stworzyć tego typu szafę u córki, we wnęce :) wchodzę tu, a u Ciebie taka szafa i to handmade! pozdrowienia

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń